7 marketingových praktik, které je dobré vyzkoušet v HR

06. 03. 2017 | Zdeněk Blažek

Všichni alespoň tušíme, že firemní kultura hraje klíčovou roli ve firmách, které nechtějí podcenit komplexní digitální transformaci. To platí zejména pro marketingová oddělení firem, která se mění nejvyšším tempem ze všech myslitelných oddělení podniku. Marketing spořádané a uvědomělé firmy do značné míry závisí na podpoře HR oddělení, které dokáže identifikovat potřeby a najít vhodné talenty […]

Angažovanost a motivace v kontaktu s firemní kulturou

09. 01. 2017 | Tomáš Barčík

Firemní kultura představuje základ kvalitní značky zaměstnavatele. Stejně tak je to klíčový opěrný bod pro vizi, misi a firemní hodnoty. Představuje pracovní klima, formuje (a deformuje) mezilidské vztahy na pracovišti a zasahuje do všech aspektů spolupráce zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Hraje také zásadní roli v recruitmentu a on-boardingu nových zaměstnanců. Pokud totiž nedochází ke […]

Jak udělat firmu chytřejší?

29. 11. 2016 | Jitka Drážková

Vzdělávání, získávání poznatků a učení se pokládám za celoživotní nikdy nekončící proces. Člověk by měl usilovat o svůj rozhled, rozvoj a poznání, aby mohl lépe a snadněji dosahovat svých cílů, přání a snů a být dlouhodobě spokojený a šťastný. Podobné je to i s organizací. Každá firma může být vždy ještě o něco chytřejší, být vždy […]

Jakým přínosem je značka zaměstnavatele?

22. 11. 2016 | Zdeněk Blažek

Značky jsou v dnešní době fenomén, o kterém se mluví téměř nepřetržitě. Světové společnosti na rozvoj svých značek vynakládají miliardy korun s klasickým cílem zaujmout, oslovit, přesvědčit a prodat své výrobky nebo služby. Ale co lidi? Zaměstnanci? Jak značku vnímají při hledání vysněné práce? A proč je “Employer Branding” tak trendy? Employer Branding je dnes […]

Další
Katalog
Stáhněte si náš katalog produktů a služeb a mějte ho stále při ruce:
Stáhnout
Nejčtenější články
Nejčastější témata
Newsletter
Chcete dostávat čerstvé informace, inspirativní články, studie a návody přímo do vaší e-mailové schránky? Přihlaste se k odběru newsletteru!